change region in iPhone

آموزش تغییر ریجن/Region در گوشی آیفون آیا میدانستید خودتان میتوانید ریجن گوشی آیفونتان را تغییر دهید. پس با آموزش تغییر ریجن گوشی آیفون با گلوبال سیستم همراه باشید.

خرید اپل ایدی با رباط و تحویل آنی بعد ثبت

اکثر مردم اطلاعات کمی راجب موبایل های آیفون دارند و از مشکلات فراوانی که ممکن است برای یک گوشی اپل در ایران پیش بیاید اطلاع ندارند .

شما میتوانید در سراسردنیا این مشکلات را با مراجعه به نمایندگی رسمی اپل برطرف کنید اما ایران تحریم است و حتی یک نمایندگی هم وجود ندارد .

پس باید تا حد امکان مواردی را رعایت کنید تا از مشکلات جدی جلوگیری شود. یکی از آنها همین ریجن اکانت اپل ایدی و گوشی شما است که باید با هم یکی باشد ، برای مثال اگه ریجن اپل ایدی شما روی آمریکا است باید ریجن گوشیتان هم روی آمریکا باشد و اگر نیست باید به آمریکا تغییر بدهید.

درغیر این صورت کمپانی اپل اکانت شما را نات اکتیو میکند و اپل ایدی شما قفل میشود وباید مجدد اکانت را از طریق پشتیبانی اپل اکتیو کنید . برای جلوگیری از این موضوع باید حتما به این مورد دقت کنید.

قبل انجام مراحل تغغیر ریجن/Region

  • ابتدا وارد اپل آیدی که خرید کردین بشوید
  • سپس از تب Personal Information قسمت Country/Regin نشون داده که روی United State هست و باید مال گوشی مان نیز روی این گزینه باشد

آموزش تغییر ریجن/Region در گوشی آیفون

  1. وارد Settings آیفون یا آیپد شوید.
  2. به قسمت General بروید.
  3. گزینه Language & Region انتخاب کنید.
  4. در میانه صفحه روی Region کلیک کنید.
  5. حالا کشور روی United States قرار بدید. ( البته مال ما که توی اپل آیدی که خرید کریدم USA زده شده ) اگر جای دیگر بود گوشی هم روی اون باید ست کنیم.

اگر فیلم پخش نشد ( دنلود کنید )

نکته مهم:

تاکید میکنم که باید ریجن اکانت اپل ایدی شما با ریجن گوشیتان یکی باشد ، در غیراینصورت اپل آیدی شما نات اکتیومیشود.

دیدگاهتان را بنویسید