در ادامه به برسی آموزش فعال سازی هات اسپات و فعالسازی HotSpot میپردازیم هات اسپات یک قابلیت است در گوشی های هوشمند که یک هاست وای فای میسازد و میتواند سایر گوشی ها و سیستم ها به این هاست وا فای متصل شوند و از اینترنت همراه استفاده کنند

هات اسپات چیست وچه کاربردی دارد؟

هات اسپات اساساً یک مکان فیزیکی است که در آن می‌توانید از طریق شبکه محلی بی‌سیم (WLAN) به اینترنت دسترسی داشته باشید. این فناوری مانند یک دروازه عمل می‌کند و به دستگاه‌هایی مانند تلفن هوشمند، لپ‌تاپ‌ها و تبلت‌ها اجازه می‌دهد بدون نیاز به اتصالات سیمی به اینترنت متصل شوند.


مرحله اول فعال سازی هات اسپات| hotspot

در مرحله اول وارد settings مبایل شده ومنوی connections را باز میکنیم.

فعال سازی هات اسپات| hotspot

مرحله دوم فعال سازی هات اسپات| hotspot

در مرحله دوم وارد Mobile Hotspot and Tethering شده و تیک Mobile Hotspot را روشن میکنیم

فعال سازی هات اسپات| hotspot

تاریخچه آموزش فعال سازی هات اسپات

اولین بار بر استوارت در کنفرانس نت ورد+ اینتروپ در مرکز موسکون سانفرانسیسکو در آگوست سال ۱۹۹۳پیشنهاد ایجاد هات اسپات‌های وای فای را مطرح کرد. او از کلمهٔ هات اسپات استفاده نکرد و مقصودش LAN بی‌سیم قابل دسترسی برای عموم بود.

استوارت پس از آن در سال ۱۹۹۴ شرکت پلانکوم (برای ارتباطات LAN عمومی که بعدها به موبایل استار تغییر نام داد و بعدها بازوی هات اسپات تی-موبایل شد) و در ۱۹۹۶ شرکت وی پرت را تأسیس کرد. کلمهٔ هات اسپات را نوکیا پنج سال بعد از اولین بار که استوارت آن را مطرح کرد استفاده می‌کرد و رواج داد.

آمزش فعال سازی هات اسپات در اپل نیز به دین شکل است که در این مثاله به صورت کاملا شفاهی شما یاد میگیرید که چگونه در گوشی آیفون نیز از این قابلیت پیشرفته و مهم استفاده کنید.


Instagram

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *